طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادم مسجد اجرا شد 
طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادم مسجد اجرا شد 

طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خادم مسجد اجرا شد 

حسن بهرامی گفت: با همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و با حضور امام جماعت مسجد از خادم زحمتکش و پرتلاش مسجد در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، تجلیل شد.
شناسه خبر : 962053 تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۳۶

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته با همت کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام و با حضور امام جماعت مسجد از خادم زحمتکش و پرتلاش مسجد در راستای تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت افزود: در ششمین هفته متوالی از اجرای این طرح ملی از حسین مقبلی که بیش از ۱۷ سال است که در خدمت مسجد امام علی علیه السلام و نمازگزاران می باشد به پاس تلاش ها و زحماتش، از وی تجلیل شد.

وی بیان کرد: تاکنون سعی کردیم از نخبگان، نوجوانان و جوانان ممتاز محله مسجد تجلیل کنیم و شامگاه گذشته نیز از خادم زحمتکش مسجد تجلیل کردیم در نظر داریم در سه شنبه های تکریم پیش رو از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنیم.

بهرامی ابراز کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم موجب شد تا ما با نخبگان، نوجوانان و جوانان محله را شناسایی کرده و بیشتر آشنا شویم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت اظهار کرد: بسیار خرسندیم که با اجرای این طرح ملی، تشویق و تجلیل از این افراد، زمینه جذب و ترغیب آنها به فعالیت های مسجد محور مسجد را به وجود آورده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: ان شاءالله هر هفته طرح ملی سه شنبه های تکریم را با جدیت دنبال می کنیم تا بتوانیم از این طریق برای نمازگزاران به ویژه نوجوانان و جوانان الگوهای شایسته معرفی کنیم.

پایان پیام/ 586